Na ich niepodważalną pozycję wśród instrumentów marketingowych spory wpływ ma także cena, która w porównaniu do innych metod jest bardzo korzystna – szczególnie biorąc pod uwagę efekty jakie możemy w zamian uzyskać. Gadżety reklamowe to wspaniała forma promocji firmy, marki, hasła czy jakiegoś przedsięwzięcia również ze względu na ludzką naturę. Bowiem każdy człowiek lubi być czymś obdarowany i właściwie nawet najdrobniejszy prezent wywołuje pozytywne emocje. Obecnie mamy do wyboru mnóstwo rodzajów gadżetów, które mogą być wykorzystywane na rozmaite okazje, konkretne eventy lub na stałe w siedzibie firmy czy jako podarunek dla interesantów lub kontrahentów.
Długopisy reklamowe, czyli przez pragmatyzm do celu
Jako gadżet reklamowy można zastosować tak naprawdę wiele różnych rzeczy. Mogą być to kubki, breloczki, smycze, kalendarze, notesy, parasole, nośniki pamięci (pendrive) oraz masa innych przedmiotów. Jaki jednak gadżet będzie najbardziej skuteczny? Otóż nie tylko taki, który będzie miał naniesioną reklamę i ktoś po otrzymaniu odłoży go w kąt lub będzie z niego korzystał sporadycznie. Tylko taki, który będzie uniwersalny, praktyczny i przydatny w życiu codziennym. Takim rozwiązaniem są właśnie długopisy reklamowe, które dzięki niewielkim rozmiarom można ze sobą zabrać praktycznie wszędzie. Można je zamówić, między innymi, w Reklamowe24 na stronie gadzety-reklamowe.com.
Długopisy można wozić w samochodzie, w damskiej torebce, w plecaku, zaczepić do dokumentów lub aktówki, trzymać w biurku w pracy albo też przekazać dziecku, a te z kolei włoży je do piórnika i będzie pisać nim w szkole, a to sprawi, że grono odbiorców naszej treści, reklamy, logo naszej firmy czy naszego sloganu lub hasła – naturalnie będzie się powiększać. Nie tylko bowiem dziecko obdarowanej przez nas osoby jak i ona sama odczuje pozytywne emocje w stosunku do długopisu i naniesionego na niego brandingu, ale zobaczą go też inne dzieci w szkole.
Podobne sytuacje przecież spotykają w życiu codziennym każdego z nas. Ile razy słyszeliśmy: „masz pożyczyć długopis?” Chyba dość sporo, prawda? A więc tak naprawdę nie wiadomo jak długą drogę może przejść długopis reklamowy i w czyje ręce trafić. To jego olbrzymia zaleta, gdyż wystarczy podarować go jednej osobie, a on w sposób zupełnie naturalny może odbyć swoistą marketingową wędrówkę po ludziach, a nigdy przecież nie wiadomo, czy ktoś nie podpisze nim czasem niezwykle ważnego dla siebie dokumentu lub nie napisze nim jakiegoś istotnego listu, który już na zawsze zostanie w jego pamięci – tak jak i sentyment do firmy, która widniała na tym długopisie. A to wszystko w naprawdę przystępnych pieniądzach, bo ceny tego akurat gadżetu reklamowego absolutnie nie są wygórowane, a skuteczność może być przy tym niespodziewanie ogromna.